Lietuvos politinės struktūros pokyčių kryptys

Lietuvos valstybė, kaip ir jos žmonės keičiasi. Tai yra natūralu ir sveikintina. Kausimas kyla tik dėl to, ar mes žinome ir suvokiame kuria linkme visi visuomeniniai, politiniai ir asmeniniai pokyčiai vystosi?

VisiÅ¡kai sutinku, su vieno komentaro autoriumi, kad „AsmenybÄ—s vystosi vienatvÄ—je – VidutinybÄ—s Bandoje! Tai viena iÅ¡ nenuginčijamų gyvenimo tiesu! Manau, jeigu nori sukurti gyvenime kažkÄ… originalaus su iÅ¡liekamÄ…ja verte (menas, mokslas, technologijos), tai vienytis nelabai patartina! AiÅ¡ku gyvenimo ir visuomenÄ—s, gamtos vertybÄ—s turi iÅ¡likti vienu iÅ¡ prioritetų net ir kuriant kosminius laivus!“

Komentaro autorius kalba apie asmenybÄ—s svarbÄ… visuomenÄ—s gyvenime. O aÅ¡ paantrinu sakydamas, kad pasaulis keičiasi asmenybių ugdymo kryptimi. Norime mes to ar nenorime, pritariame ar neigiame, bet procesas neiÅ¡vengiamai vyksta ta linkme. AsmenybÄ—s ugdomos ne „bandoje“ ir ne „banda“ ugdo asmenybes, bes asmenybes moko kitos asmenybÄ—s ir vÄ—liau jau asmenybÄ—s pačios tobulÄ—ja.

Ä®sivaizduokite ir sau mintyse atsakykite, kÄ… gali „banda“ duoti asmenybei?

Jei juokais, tai asmenybės kultą ir daugiau nieko. Tačiau ar asmenybės kultas yra įmanomas visuomenėje, kurioje kiekvienas žmogus yra asmenybė? Visuomenėje, kurioje kiekvienas žmogus geba pats priimti sprendimus ir atsakomybę už jų vykdymą? Visuomenėje, kurioje asmenybėms nereikia jokios išorinės valdžios, kuri asmenybėms aiškintų ką jos turi ar neturi daryti?

Å iandien mes gyvename permainų laikotarpiu, kuriame, vis daugÄ—jant asmenybių, iÅ¡lieka labai stiprus noras valdyti visuomenÄ™ kaip „bandÄ…“. Å iandien valdžios rinkimai vis dar vykdomi, vadovaujantis stipriausio „bandos“ nario rinkimo principais. Bet „bandos“ gretos sparčiai retÄ—ja ir tikros asmenybÄ—s vis dažniau ir gausiau nusiÅ¡alina nuo dalyvavimo „bandos“ valdymo akcijose. TodÄ—l valdžios problema aÅ¡trÄ—ja. Jos autoritetas tarp asmenybių yra niekinis, o iÅ¡liekantys „bandos“ nariai vis labiau abejoja jų iÅ¡rinktų „vadų“ gebÄ—jimais valdyti „bandÄ…“, nes mato, kad asmenybÄ—s gyvena ir elgiasi kitaip, ignoruodamos „bandos“ valdžios nurodymus ir nustatinÄ—jamÄ… tvarkÄ…, bei, kad jų gyvenimo lygis nuolat auga, palyginus su jų pačių.

Bet įdomiausia Å¡iame reiÅ¡kinyje yra tai, kad „vadai“ mano, jog asmenybÄ—s statusÄ… jiems suteikia pareigos „bandoje“, bet ne jų protiniai ir dvasiniai gebÄ—jimai laisvai, kÅ«rybingai, savarankiÅ¡kai ir atsakingai mÄ…styti ir elgtis visuomenÄ—je. „Vadai“ visokiais bÅ«dais mÄ—gina save iÅ¡kelti virÅ¡ asmenybių, nors dažnai nesugeba pakilti virÅ¡ „bandos“ intelektualinio lygio. „Vadai“ stengiasi tai daryti, nes jie nesuvokia suprasti elementaraus dalyko, kad asmenybÄ— yra vidinÄ— žmogaus bÅ«sena. Neįmanoma nei pakilti virÅ¡ kitų, nei nusileisti žemiau už kitus. Kiekviena asmenybÄ— yra unikali ir skirtinga nuo kitų. Kiekvienos asmenybÄ—s gebÄ—jimai ir pasaulio suvokimas yra skirtingi. Kiekviena asmenybÄ— yra atskiras žmogus su visais jo poreikiais, privalumais ir trÅ«kumais. Žmogus gali pabÄ—gti nuo kitų žmonių, bet jis negali pabÄ—gti nuo savÄ™s, kaip negali iÅ¡kelti savo asmenybÄ—s laukan ir pakelti jos virÅ¡ „bandos“ rodydamas kokia nuostabi yra jo asmenybÄ—. AsmenybÄ— yra vidinÄ— žmogaus suvokimo bÅ«sena. Jai nereikia įrodymų ir pripažinimo – pakanka, kad kiekvienas žmogus pats suvoktų, kad jis yra vienintelis ir nepakartojamas, ir todÄ—l yra svarbus bei nepakeičiamas, vykdydamas savo gyvenimo misijÄ… (niekas kitas už jį to gyvenimo nenugyvens).

Atsižvelgdamas į  įžangoje išdėstytus argumentus, siūlau naują Lietuvos valstybės politinio valdymo modelį ir pirmuosius būtinus pakeitimus pakeliui į pilietinės visuomenės sukūrimą Lietuvoje ir pasaulyje.

Po 2012 m. įvyksiančių rinkimų, naujai atėjusiems politikams, kurių tarpe asmenybių skaičius turėtų ženkliai išaugti, siūlau vadovautis šia Lietuvos politinės reformos strateginio plano veiksmų programa:

1. Inicijuoti LR Konstitucijos pataisas, kurios leistų įteisinti Lietuvos piliečių siekius sukurti pilietinÄ™ visuomenÄ™ ir apribotų „biurokratijos“ valdymo įtakÄ… valstybÄ—s, visuomeniniams ir politiniams procesams.

2. Pakeisti LR Seimo formavimo tvarką. Lietuva yra parlamentinė respublika, todėl visa valdžia turi būti perduota Seimui.

2.1. Sukurti dviejų rÅ«mų SeimÄ…. Pirmus rÅ«mus turi sudaryti Seimo nariai, renkami vienmandatÄ—se apygardose asmeniÅ¡kai. JÄ… galima pavadinti Piliečių Seimo RÅ«mais. Ä® kitus rÅ«mus savo atstovus deleguotų savivaldybių tarybos – Atstovų Seimo RÅ«mai. Abiejų rÅ«mų narių skaičius bÅ«tų lygus.

Reformos esmÄ— ir tikslas atriboti „bandos valdytojų“ asmeninių ambicijų įtakÄ… ir poveikį realiems valstybÄ—s ir visuomenÄ—s poreikių sprendiniams. Vieni nariai bus asmeniÅ¡kai atskaitingi juos iÅ¡rinkusiems piliečiams, kiti atskaitingi regioninÄ—s savivaldos institucijoms. Vieni ir kiti galÄ—s kontroliuoti ir laiku apriboti vieni kitų „AsmenybÄ—s kulto“ apraiÅ¡kas ir siekti racionalaus visai visuomenei naudingo sprendimo. Taip bus ugdomas pilietinis savarankiÅ¡kumas su savireguliacijos mechanizmu, mažinančiu „bandos“ įtakÄ….

2.2. Seimo pirmininkas bÅ«tų tiesiogiai piliečių renkamas ir jo funkcijas perimtų LR Prezidentas. Seimo pirmininkas koordinuotų abiejų Seimo rÅ«mų darbÄ… ir vadovautų bendriems posÄ—džiams, kartu lygiagrečiai vykdytų LR Prezidento atliekamas valstybÄ—s atstovavimo funkcijas. Seimo pirmininko kadencija bÅ«tų 5 metai, kaip ir Prezidento. Taip bÅ«tų užtikrintas ValstybÄ—s valdymo tÄ™stinumas ir nuolatinÄ— rotacija. Seimo pirmininko ir Seimo narių rinkimo kadencijos nesutaptų. Seimo pirmininkas galÄ—tų priiminÄ—ti Seimo narių priesaikas, o Seimo nariai – Seimo pirmininko. NebereikÄ—tų TeisÄ—jų, kurie net nÄ—ra politinÄ— valdžia, kiÅ¡imosi į valstybÄ—s valdymÄ….

2.3. Aukščiausia Valstybės valdžia privalo priklausyti piliečiams ir ji išreiškiama referendumu. Referendumas gali pakeisti, panaikinti ar priimti bet kokius politinius sprendimus, kuriuos privalu vykdyti Seimui, Vyriausybei, Teismams bei visoms valstybės institucijoms. Seimas, Vyriausybė, Teismai ir kitos valstybinės organizacijos ir jų atstovai negali pažeisti ar kitaip apriboti prigimtinių pilietinių teisių, jei tam nėra suteikta teisė piliečių referendumu patvirtintoje konstitucijoje.

2.4. Vyriausybės nariai negali būti Seimo nariais. Vykdomoji valdžia yra pavaldi Seimui.

3. Teismo reforma. Yra tik vienas pavadinimas – teismas. Panaikinti Konstitucinį ir Administracinį teismus. Abu yra skirti „bandai“ suvaldyti.

3.1. Konstitucingumą turi mokėti ir privalo nustatyti kiekvienas profesionalus teisėjas. Jei jis to nesugeba, tai visi klausimai sprendžiami piliečių referendume, nes tai yra aukščiausia pilietinės ir politinės valios išraiška, kuriai niekas negali prieštarauti.

3.2. Teismas yra pavaldus tik piliečių valiai, išreikštai referendume patvirtinta tvarka. Visais atvejais Piliečių referendumas gali pakeisti teismo sprendimą.

3.3. Teismai turi bÅ«ti trijų lygių: bendruomenÄ—s, savivaldos ir valstybÄ—s. Visokie kiti skirstymai netenka prasmÄ—s, nebent bus siekiama iÅ¡saugoti „bandos“ valdymo sistemÄ….

4. Savivalda. Savivaldos sudarymo principas toks pats kaip ir Seimo. Trys dalys – Piliečių taryba, Atstovų taryba ir Meras. Piliečių tarybos nariai renkami asmeniÅ¡kai tiesiogiai. Atstovai, tai yra bendruomenių renkami seniÅ«nai. Abiejų tarybų narių skaičius savivaldybÄ—je lygus. Meras renkamas tiesiogiai, 1 metų ilgesnei kadencijai nei eiliniai tarybos nariai.

4.1. Bendruomenių seniūnus renka gyventojai iš savo bendruomenės narių. Seniūnai koordinuoja bendruomenės savivaldos reikalus bendruomenėje. Seniūnams padeda bendruomenės aktyvistai ir visuomeninės komisijos sudarytos tik iš bendruomenės narių. Jei reikalinga specialistų konsultacija, tai seniūnas su bendruomenės pritarimu samdo specialistą.

5. PolitinÄ—s partijos turi iÅ¡nykti. Patirtis rodo, kad asmenybÄ—ms yra nebÅ«dinga nuolat klausytis „vado“ postringavimų apie didžiÄ…jÄ… politikÄ…. Partijos reikalingos tik „bandai“. Tačiau niekas netrukdo piliečiams organizuotis į įvairias grupes vieniems ar kitiems visuomeninÄ—s, politinÄ—s, savivaldos ar valstybinÄ—s reikÅ¡mÄ—s uždaviniams sprÄ™sti. IÅ¡sprendusios uždavinį, Å¡ios grupÄ—s iÅ¡siskirstytų arba imtųsi kitų uždavinių sprendimo. Jokia politinÄ— ar visuomeninÄ— struktÅ«ra nÄ—ra ir negali bÅ«ti amžina. Keičiasi žmonÄ—s, keičiasi gyvenimo sÄ…lygos, todÄ—l turi keistis ir politinÄ—s bei visuomeninÄ—s struktÅ«ros.

Partijos reikalingos tinginiams – „bandai“, nes jie galvoja, kad atiduodami kitiems savo pareigą tvarkyti savo paties likimą, gyvens geriau ir ramiau. Jie tingi dirbti, todėl tiki, kad „valdžia“ dirbs už juos. Bet taip nėra. Visos valdžios pirmiausiai dirba sau. Nesvarbu ką jie sako „bandai“, rezultatas visada yra vienodas.

Jei pritariate nors iÅ¡ dalies mano pateiktiems pamÄ…stymams, kviečiu palaikyti Lietuvos valstybÄ—s ateities šūkį  -„Bandos valdžia“ lauk, tegyvuoja laisvų asmenų savivalda!“

 

5 thoughts on “Lietuvos politinÄ—s struktÅ«ros pokyčių kryptys

  1. Jonas Kaminskas

    Iš dalies pritarčiau Jūsų projektui, ne todėl, kad jis geras, manyčiau jis tik iš dalies skirtas Tautos suvereniteto įteisinimui, bet pritarčiau todėl, kad jis geresnis nei dabartinė valstybės valdymo sistema, kuri išimtinai tarnauja valdančiųjų klasei. vieną jūsų straipsnį turiu labai sukritikuoti <<>> jei aš teisingai suprantu, tai pagal Jus, referendumu galima išteisinti ar nuteisti, neatsižvelgiant į teisėsaugos surinktus faktus, į teismo sprendimus ir t.t. Nenorėčiau tokios valstybės, kur savo teisingumą galėtų vykdyti minia, kokia didelė ji bebūtų.

  2. Juozas

    Pritariu 10%, tai yra iš dalies.
    Kam nepritariu:
    1 punktas – deklaratyvus. Reikia konkretumo, o tada ir galima sprÄ™sti, ar tos pataisos stiprina pilietinÄ™ visuomenÄ™, ar ne.
    2 punktas – dabar taip ir yra.
    2.1. dabar Seimo nariai niekam neatskaitingi, nes Lietuvoje įgyvendinta „suvienytosios“ valdžios sistema – įstatymų leidžiamoji, vykdomoji ir teisminÄ— valdžia nÄ—ra nepriklausomos ir negali kontroliuoti viena kitos. Pakeitus Seimo struktÅ«rÄ… niekas nepasikeis, nes bus ne problemos sprendimas, o fasado perdažymas.
    2.2 punktas nelabai suprantamas. Panašu, kad suplakama įstatymų leidžiamosios (Seimo pirmininkas) ir vykdomosios (Prezidentas) valdžios funkcijos. Jei taip, tai bus tik dar didesnė sumaištis ir mažiau atsakomybės.
    4 punktas. Savivaldos problema yra jų biudžetų formavimo principai. Dabar didžioji dalis savivaldybÄ—se surinktų mokesčių keliauja į „centrÄ…“ ir dalis jų grįžta dotacijų pavidalu, kurių dydis priklauso tik nuo centrinÄ—s valdžios valios. Jei čia nebus padaryta tvarkos, savivaldybių valdymo struktÅ«rÄ… galima keisti kaip tik norim, vis tiek rezultato nebus.
    5 punktas – kÄ… reiÅ¡kia, kad partijos turi iÅ¡nykti – siÅ«loma jas uždrausti? AÅ¡ siÅ«lyčiau partijas palikti ramybÄ—je – ta prasme, kad atimti iÅ¡ jų visas privilegijas per rinkimus ir bet kokias dotacijas. Jei jos sugebÄ—s iÅ¡silaikyti iÅ¡ nario mokesčio – tegu veikia, jei ne – tegul „ilsisi ramybÄ—je“.

  3. Rytis

    Pritariu Jono ir Juozo kritikai. Be to, čia visai perteklinÄ—, nuvalkiota ir pavirÅ¡utiniÅ¡ka bandos bei asmenybÄ—s retorika. IÅ¡ esmÄ—s tam pritartų visų laikų (SenovÄ—s graikų, Renesanso ir t.t.) iÅ¡silavinÄ™ žmonÄ—s. BÄ—da ta, kad ydingas yra toks ir panaÅ¡us skirstymas: protingi-kvailiai, elitas-runkeliai, asmenybÄ—s-banda ir t.t. Juk tokie apibÅ«dinimai žeidžia ir niekina kitÄ… pusÄ™ (nors tokiais save laikančių mažai rasite), o svarbiausia — tikrovÄ— netelpa į tokį primityvų bipoliarinį suskirstymÄ…. Geriau jau sakyti, kad yra laisvieji ir prisiriÅ¡imų vergai, o dar tikliau — visa paletÄ— tarp labiau iÅ¡silavinusiųjų ir mažiau iÅ¡silavinusiųjų. Ir kokia prasmÄ— palaikyti JÅ«sų — vÄ—lgi populistinį — Å¡Å«kį? Jei iniciuojuotumÄ—te Lietuvos Å¡viesuomenÄ—s diskusijas Å¡ia tema ir į forumÄ… sukviestumÄ—te VytautÄ… Rubavičių, VytautÄ… RadžvilÄ…, L. Donskį, KÄ™stutį Girnių, R. OzolÄ…, Darių Kuolį, ArvydÄ… Juozaitį ir kt., kurie jau, regis, mÄ—gina kurti AntrÄ…jį SÄ…jÅ«dį, tada aÅ¡ Jus visakeriopai palaikysiu. Kitu atveju, tai eilinis — vieniÅ¡os asmenybÄ—s –postringavimas, kokio pastaraisiais metais Lietuvoje nestinga. Bet ačiÅ« už tai, nes leidžiate pajusti, kad Lietuvos „žarijos dar neatvÄ—so“…

  4. VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH

    1.VIRMANTAI DZIAUGIUOS,KAD TAU SKAUDA SIRDIS DEL LIETUVOS LIKIMO

    2.ESU BAIGES VGTU PAGAL SPECIALYBE EKONOMIKA IR VALSTYBES VALDYMAS GORBACIOVO EKSPERMENTINE GRUPE KADA IS KOMANDINES EKONOMIKOS BUVO PEREJIMAS PRIE RINKOS EKONOMIKOS TODEL MANAU,KAD MANO KAIP AS LIETUVA GRUPES NARIO PATARIMAI BUS TAU GAN NAUDINGI

    3.PRADESIU NUO PRADZIU ,, KAD TU NEDARYTUM KLAIDINGU ISVADU NAUJA EKONOMINE TEORIJA TEIGIA,KAD YRA 5 ERDVES RINKOS KUR VYKSTA BET KOKI VEIKLA POLITINE,EKONOMINE,KULTURINE,EKOLOGINE,DEMOGRAFINE,RELIGINE IR T.T.

    4.STAI TOS 5 ERDVES RINKOS
    4.1.VIENOS VALSTYBES ERDVE RINKA MUSU ATVEJU LIETUVOS RINKA

    4.2.KELIU VALSTYBIU ERDVE-RINKA MUSU ATVEJU EUROPOS SAJUNGOS 500 MLN.ERDVE-RINKA

    4.3.PASAULINE ERDVE-RINKA ARBA MUSU PLANETOS ZEMES ERDVE RINKA

    TOS 3 RINKOS YRA TAKTINES

    PAAISKINSIU TRUMPAI KAS YRA TAKTIKA
    TARKIME REIKIA NUGRIAUTI NAMA-TAI YRA STRATEGIJA

    TAKTIKA BUS
    1.SUSPROGDINTI
    2.NUGRIAUTI EKSKOVATORIUMI
    3.NUGRIAUTI BULDOZERIU
    4,PASAMDYTI 100 ZMONIU,KAD ISARDYTU IR T.T
    TAKTIKU GALI BUTI MILIJONAS

    4-A RINKA ERDVE MUSU VISATOS ERDVE-RINKA
    5-A RINKA-ERDVE YRA KITU VISATU ERDVES RINKOS

    TAI YRA PASKUTINES DVI YRA STRATEGINES IR KAS JAS VALDO VALDO VISKA

    DABAR APIE LIETUVA

    ESAME EUROPOS SAJUNGOJE EUROPOS SAJUNGOS PILIECIAI,ES ISTATYMAI TURI VIRSENYBE VISKA UZ MUS SPRENDZIA BRIUSELIS,BET TAI NEREISKIA KAD MES NETURIME ZODZIO

    BRIUSELIS LIETUVOS ATZVILGIU TURI 3 SCENARIJUS

    PIRMAS
    LIETUVA SAVARANKISKA RESPUBLIKA PLANAS-MINI JAU BUVO 2005 ,KADA IVYKDEME ES 28 NAMU DARBUS

    ANTRAS
    BALTIJOS RESPUBLIKA
    (LATVIJA+ESTIJA+LIETUVA)
    PLANAS-MEDI
    VIENAS PREZIDENTAS BUVO 3
    VIENA VYRIAUSYBE BUVO 3
    VIENAS SEIMAS BUVO 3
    TAUPANT ES PINIGUS TAI KOL KAS REALIAUSIAS PLANAS,NES LONDONE GYVENA DAUGIAU ZMONIU NEI VISAME PABALTYJE

    PLANAS-MAXSI
    KADA BUS ES KONSTITUCIJA I ES BUS PADALINTA I 4 EKONOMINIUS REGIONUS LIETRUVA BUS VIENO SIUO EKONOMINIO REGIONO SUDETYJE
    KAIP MATAI MUMS NIEKAS NESVIECIA

    TURIME 12 PARLAMENTARU BRIUSELI PRIES 734
    MUSU BALSAS NULINIS

    BET DARYTI REIKA
    BUVO SIULYMAS PADALINTI LIETUVA I 3 EKONOMINIUS REGIONUS VIETOJE APSKRICIU KURIU NERA

    TAI
    VAKARU LIETUVA CENTRAS KLAIPEDA
    VIDURIO LIETUVA CENTRAS KAUNAS
    RYTU LIETUVA CENTRAS VILNIUS

    PADARYTI SVETYMO REFORMA
    KLAIPEDA RUOSIA KADRUS LIETUVOS RINKAI
    KAUNAS-RUOSIA KADRUS EUROPOS SAJUNGAI
    VILNIUS-PASAULIO BANKUI,NATO,JTO IR T.T

    VISKAS AISKU KONKRETU,KIEKVIENAS ZINO KA DARO DABAR 20 AUKSTU MOKYKLU STAMPUOJA BEDARBIUS SU AUKSTU ISILAVINIMU,NERA POREIKIO SPECIALISTU,NERA GRIZTAMO RYSIO

    RUSIJA SUSIDURE SU TA PROBLEMA IR GUBERNATORIAI TURES PAVADUOTOJUS KURIE SPRES KIEK REIKIA SPECIALISTU IR KOKIU REGIONAMS
    LIETUVA NIEKO NEDARO

    TOLIAU SIU 3-JUEKONOMINIU LIETUVOS REGIONU VALDYMAS

    REIKALINGAS ELITINIS V
    LIETUVOS VALDININKU SARASAS 500 ZMONIU I KURI SPECUS ATRINKTU ES,UK IR JAV EKSPERTAI JIS TURI BUTI PAS GRYBAUSKAITE,TA TURI SILPNA KOMANDA IR SIUO KLAUSIMU VISAI NIEKO NEDARO
    VRM NERA VADOVU KURIE VADOVAUJA TARDYMUI,KEDZIO ISTORIJA,FNTT,SAUGUMO PROKURORU JUOKINA VISA UZSIENI,BUTU SARASAS BUTU VALDININKU PRIESAIKA,NEVYKDAI PRIESAIKOS EIK LAUK BE ISEITINIU PASALPU,DABAR APSIVOGIA PO TO ATLEIDZIAMI SU 120000 LT ISEITINEMIS PASALPOMIS ,KLAUSIA MANE ANGLAI DRAUGAI VIDMANTAS KAIP TAI PAISKINTI TU GI EKONOMISTAS,GEDA MAN BUVO NIEKO NEGALEJAU PASAKYTI

    TOLIAU
    PREZIDENTE IS SIUO ELITINIO VALDININKU SARASO TURI PASKYRTI 3 KARALIUKUS GUBERNATORIUS SU ASMENINE ATSAKOMYBE,DABAR YRA KOLEKTYVINE ATSAKOMYBE NIEKAS UZ NIEKA NEATSAKO

    GUBERNATORIUS TURI 3 PAVADUOTOJUS
    PIRMAS VALDANCIOS PARTIJOS ATSTOVAS LAIMEJO RINKIMUS PRIVALO VYKDYTI SAVO PROGRAMA

    ANTRAS OPOZICIJOS ATSTOVAS JIE PO RYT LAIMES RINKIMUS REIKALINGAS PROGRAMU TESTINUMAS

    TRECIAS KONTROLIUJANTIS ASMUO IS BRIUSELIO

    NEDIRBI SVAISTAI VALSTYBES LT IR ES PINIGUS EIK LAUK SULAUZES PRIESAIKA NEGAUSI NET ISEITINES PASALPOS VISKAS PAPRASTA IR AISKU

    NUO KO PRADETI GRUPEI AS LIETUVA
    PRISIMINK SAJUDZIO LAIKUS RINKTI PRASUS IR PRIVERSTI
    PREZIDENTE,
    SEIMA
    VYRIAUSYBE DIRBTI SAVO DARBA

    NES NIEKO NEDARYMAS VEDA I SKURDA,CHAOSA IR NEATMETU TOKIOS IDEJOS,KAD ATSIRAS NAUJAS TADAS BLINDA ARBA LIETUVISKAS BREIVIKAS VISKAS EINA TO LINK

    KAS LIECIA IDEOLOGIJOS
    JU BUVO 3

    1.KOMUNIZMO PAGRINDAS KOLEKTYVIZMA ZLUGO
    2.NACIZMAS PAGRINDAS RASE ZLUGO
    3.KAPITALIZMAS PAGRINDAS KAPITALISTAS VERSLININKAS PER NETKRU PINIGU SPAUSDINIMA IR
    NESAMONINGA SPEKULUAVIMA KADA SPEKULUACIJOM TURI UZSIIMTI 10% ZMONIU JUOMIS UZSIIMA 60% VISI KAS NETINGI

    ATSIRADO 4-A KONSERVATIZMO IDEOLOGIJA KURIUOS PAGRINDAS YRA VIDUTINIS VISUOMENES INTELEKTUALU SLUOKSNIS TU,AS,TOMAS KAM SIRDIS SKAUDA UZ VALSTYBE,JIE IS SENU 3-JU IDEOLOGIJU PAEME KAS GERIAUSIO IR DARO SAVO NELENGVA DARBA

    GAL KOL KAS TIEK

    KITA SYKI PADISKUTUOSIME PLACIAU ATSUIUSK SAVO SKAIPA
    PREZI

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *